fbpx
B11AE6CD-78B8-4394-8DDA-CCE07E45EA92
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

חלומות על אהבה וצרות

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

כל החיים ברחתי מאהבה והיא, איכשהו תמיד מצאה אותי בסיבוב. הקדימה אותי בכמה צעדים ותפסה אותי בתחת.

אני לא זוכרת שאי פעם אמרתי – עכשיו אני רוצה. עכשיו אני מוכנה לזה. להפך, אני אוהבת את הלבד שלי. תמיד חגגתי את הרווקות שלי ואת עצמי ונהנתי מכל רגע. אבל איכשהו מצאתי את עצמי מבלי לתכנן, נרגשת ממשהו זמני שהפך להרבה זמני. כולל איזו חתונה בדרך.

ונשארתי איך לומר, עם טעם מר.

לא מאד טובה בכל הסיפור הזה של אהבה, וזה מצחיק כי לאהוב זה מה שאני עושה הכי טוב. אהבה בין בני אדם, חברים, משפחה, חיות, אומנות – אוהבת ובכמויות. אבל אהבה כזו של זוג, לא יודעת איך עושים את זה. לא יודעת אם זה משהו שאי פעם אדע אבל מה שבטוח בדמיוני זה בטעם מתוק. 

חברים שלי קוראים לי צרות ובצרורות. בזה אגב אני טובה ממש והמחשבה הזו תמיד מתלווה לשיר שמעלה לי ספק צחוק קטן ספק חיוך כזה חמוץ מתוק כזה.

She was

So good at being in trouble

So bad at being in love

של Unknown Mortal Orchestra, להקת רוק פסיכדלי מניו זילנד שהוקמה ב-2010. השיר מהאלבום || (2013). שיר מתוק מתוק מתוק, עם אווירה חולמנית, מזכיר לי צבעים של סתיו. ורודים עתיקים חומים, מתובלן בקינמון, ועם קריצה, עוקץ קטן שמעורר חיוך צובט. תמיד מרגיש לי שאני שומעת אותו שאני מתחילה לחלום בהקיץ ודורכת על עלים של סתיו שמתפצפצים לי מתחת לרגליים. 

ואז הגיע הורמוט של עמית טולדו. עמית הוא יינן, ובאופן ספציפי אחד האנשים היותר אהובים עליי בתחום. הוא רואה את הדברים מעיניו האומנותיות ויש באופן שבו הוא מתנהל אמת פשוטה כזו, נטולת מסיכות. הוא נותן בעשייה שלו דגש למקומי, ולאישי. הוא התחיל לעשות יינות כשהוא הרגיש שיש לו מה לומר בבקבוק (מילים שלו). הוא מחלוצי הומרוט בארץ וגם להם יש איזו נגיעת קסם, רכות ששמורה רק לו. היה בהם כוונה להכניס עונה לבקבוק ולבטא את זה דרך המשקה.

עמית התארח בגפן (חצר יין מקומי) לערב יינן ולא היה סיכוי שאפספס את זה. ישבנו בשולחן כמה חברים ואיך שהוא מזג את ורמוט הסתיו שלו עלה לי חיוך מאוזן לאוזן – הרי היה לו טעם של השיר הזה בדיוק. טעם של חלומות על אהבה מלווים בצרות טובות. 

ורמוט סתיו 2020 –

עשוי מענבי דבוקי שמגיעים להם מעמק אלונה. הם נבצרו מוקדם והותססו עם דבש שגם הוא מהגליל. לתוך זה הוא הוסיף תמציות שוות של תבלינים ופירות שהושרו באלכוהול תמרים. חרובים, תאנים טריות ומיובשות. אלה, שחר, קטלב, לימון ועוד ועוד.הוא רצה משהו אדמתי בורמוט סתיו אז ינבוט השדה שנותן טעם שכזה. בלנד שייתן תחושת סתיו ישראלי. בזיקוק עשה שימוש בגשם הראשון בתמצית קטנה. מעט סילאן והנה.

ורמוט של אהבה וחלומות על סתיו בקיץ.

אם אתם תוהים מה אני חושבת עכשיו על אהבה, אז תדעו שגם אני תוהה לגביי זה. בנתיים אני אוהבת ורמוט. 

 

ורמוט סתיו 2020

...Wait a minute

את האמת, יש 18?

דילוג לתוכן